Institut Marina

dimarts, 22 de maig del 2012

Porta falsa, Pau Joan Hernández

A l’institut de Caminals comencen a passar fets misteriosos i, en principi, inexplicables, lligats a la presència d’una alumna, la Claror Serrell. L’Arnau Gràcia, professor de Llengua, s’adona que res no és casual i inicia una investigació que el durà a plantejar-se on són els límits de la realitat. Poders sobrenaturals? Fenòmens paranormals? Embruixament? Una intriga ben travada i plena d’emoció amb un desenllaç inesperat.

1 comentari:

  1. M'ha agradat molt aquest llibre perquè a mi m’encanta el misteri, i el meu germà em va recomanar aquest llibre, perquè ell ja se l’havia llegit, llavors vaig començar a llegir-lo i em va començar a agradar molt. Jo sí que recomanaria aquest llibre perquè és molt interessant , però tan sols el recomanaria a la gent que li agradés el misteri.
    Carol 2A

    ResponElimina