Institut Marina

dilluns, 21 de maig del 2012

Quadern d'agost, David Nel·lo

Hola, em dic Eduard. Els meus pares estan separats, i aquest mes d’agost m’he hagut de dividir, primer amb la mare i després amb el pare.

Tots dos són músics, però no poden ser més diferents: la mare és una coneguda cantant d’òpera i el pare toca en festes i funerals. D’una cosa estic segur: no tornaré a passar un agost com aquest. Perquè és irrepetible. I potser més val que sigui així perquè no sé si em veuria amb cor de tornar a fer tot el que he fet i de reviure tot el que he viscut.

1 comentari:

  1. M'ha agradat molt el llibre, i s’entén bastant bé. El llibre me'l van regalar quan tenia 10 o 11 anys. Recomano aquest llibre a les persones a qui els agrada el misteri i les aventures.
    Irene Molina

    ResponElimina