Institut Marina

dimecres, 26 d’abril del 2017

La pluja als llavis, Eulàlia Canal

«Una ombra, un núvol negre darrere els arbres. I com un flaix, una llum li va caure sobre els ulls. Després, el va veure. Era un noi envoltat d’una boira espessa que la mirava. El noi li va allargar la mà. Sentia les veus dels seus companys que la cridaven, però no podia moure’'s. Sentia una atracció estranya en els ulls d’aquell noi. Ulls verds i penetrants, com les maragdes. La seva mirada se li clavava ànima endins. Una tremolor li va recórrer tot el cos i un llampec va esquerdar el cel. Aleshores va començar a ploure rabiosament.»

4 comentaris:

  1. He triat aquest llibre perquè la meva xicota el va llegir i m'ha dit que és un llibre molt bonic i a part és curtet i doncs millor per a mi.
    Gerard Martinez

    ResponElimina
  2. El recomano ja que aquest llibre en poques pàgines t'ensenya molts valors. I et fa entendre que has de gaudir el dia a dia, ja que la vida són instants. Al principi, no pensava que aquest llibre fos tan interessant com em va dir la meva xicota, ja que no m'agraden gaire els llibres d'aquest estil. Les primeres 20 pàgines, no m'acabaven de convèncer ja que comença d'una manera molt trista. El llibre m'ha agradat molt. La meva recomanació es per a totes les persones que llegir és la seva passió i li agraden els llibres com aquest.
    Gerard Martinez

    ResponElimina
  3. He agafat aquest llibre perquè el títol m'ha cridat molt l'atenció.
    Caridad Miguela

    ResponElimina
  4. Aquest llibre el recomanaria perquè amb ell aprens com important és la vida i l'important que es viure-la com vols viure-la. Aquest llibre m'ha impactat molt, no m'imaginava que fos així, és un dels llibres que més m'ha agradat encara que a mi no m'agraden gens els llibres . Jo ho recomanaria a tot el món ja que té molta raó i encara hi ha gent que no valora la seva vida.
    Caridad Miguela

    ResponElimina