Institut Marina

dimecres, 9 de juliol del 2014

Els jocs de la fam I, Suzanne Collins

Podries sobreviure tot sol, en un món salvatge, on tothom farà el possible perquè no tornis a veure la llum del dia? Vint-i-quatre adolescents forçats a jugar. Només un guanyador. Els Jocs de la Fam han començat.... “Una novel•la que manté un suspens constant i que provocarà molta controvèrsia. No he pogut parar de llegir- lo.” Stephen King “Estava tan obsessionada amb el llibre que me l’havia d’emportar quan sortia a sopar i amagar-lo sota la taula per no parar de llegir. La història em va mantenir desperta unes quantes nits seguides, perquè fins i tot, després d’haver-lo acabat, em quedava estirada al llit donant-li voltes. L’he recomanat a tots els que llegeixen el meu web. Els Jocs de la Fam és un llibre meravellós.” Stephanie Meyer

2 comentaris:

  1. La raó per la qual vaig escollir aquest llibre va ser perquè tota la saga de pel·lícules que he vist d'Els jocs de la fam" m'ha deixat amb les ganes de llegir el llibre. Ja que diuen que els llibres són molt més bons que les pel·lícules. I he trobat com excusa la lectura del 3r trimestre, ja que la gaudiré molt.
    Dina Ben

    ResponElimina
  2. Recomano aquest llibre, és clar que ho faig. Perquè si t’ha agradat una pel·lícula t’agradarà molt més el llibre. És una història original, dinàmica i molt entretinguda. Encara que no representa una de les del meu estil, em van enamorar els personatges i, especialment, com l’autora ens porta de la mà en el transcurs del relat. Una novel·la meravellosa, relatada per una extraordinària escriptora. M’han agradat també, la valentia de Katniss, la qual l’ha fet triomfar. Fantàstica novel·la.
    Dina Ben

    ResponElimina