Institut Marina

divendres, 7 d’abril del 2017

La caiguda dels regnes, Morgan Rhodes

Quan els regnes entren en guerra, provoquen terratrèmols d'amor i de mort a la vida de les persones. AURANOS: Un regne pròsper i envejat per molts, que s'aproxima a un abisme de destrucció. Una demolició que s'endurà, fins i tot, la bonica princesa Cleo. PAELSIA: Una terra miserable i empobrida, habitada per pagesos que es resignen al seu destí..., tret d'en Jonas, que viu ple de ràbia en contra dels auranians, que han assassinat el seu germà. LIMEROS: Un paisatge tan fred i cruel com el seu rei, en Gaius, un home implacable amb els seus enemics i encara més amb aquells a qui diu que estima. El príncep Magnus i la princesa Lucia aviat ho descobriran. La guerra està a punt d'esclatar. En quin bàndol estàs?

2 comentaris:

  1. Quan vaig buscar llibres per llegir, vaig trobar aquest. Vaig llegir la sinopsi i em va agradar bastant. És un llibre de fantasia que és el gènere literari que més m'agrada. I que vagi sobre una guerra m'agrada més. Té molt bona pinta.
    Ismael Rodríguez

    ResponElimina
  2. En general m'ha agradat bastant aquest llibre, la trama increïble, quan t'adones com són els personatges, t'enganxes. El que més m'ha agradat ha sigut, que no és com el típic llibre que acaba bé, en aquest llibre, quan et comença a agradar algun personatge, el maten. Per això m'encanta perquè és peculiar. També hi ha parts que no m'agraden gens, com que hi hagi amors instantanis, molt típics, ja que no són gens creïbles. Sí que recomanaria aquest llibre, és una aventura bastant interessant, com he dit abans, en el moment que vas coneixent bé als personatges i com són, t'enganxes a la història i no pots sortir fins que acabes. El recomanaria a gent que li agradi la fantasia, sinó, que no el llegeixin perquè no els agradarà. Li donaria un 4 sobre 5. Bastant interessant. Ismael Rodríguez

    ResponElimina