Institut Marina

dilluns, 21 de maig del 2012

Un camí memorable, Nicholas Sparks

Cada primavera, quan la brisa del mar es barreja amb l’olor dels lilàs, en Landon Carter rememora el seu últim any a Beaufort, el temps en què la vida li va canviar per sempre. Aquesta història ens porta al 1958: en Landon té 17 anys i es prepara per entrar a la universitat. Un bon dia coneix la Jamie Sullivan, la filla del pastor protestant, una noia discreta i devota. Però la Jamie amaga un secret que forçarà en Landon a prendre una decisió que el marcarà per tota la vida. Un camí memorable és una novel•la emocionant que parla de la força del primer amor, el dolor que acompanya la descoberta de la veritat i del pas inevitable a l’edat adulta.

2 comentaris:

  1. He triat aquest llibre perquè ja m'havia llegit més d'aquest autor i em van agradar molt. Sembla un llibre bastant romàntic (com els que m'agraden a mi) i també amb una mica d'intriga.

    ResponElimina
  2. Aquest llibre m'ha agradat molt i em va enganxar des del principi. És un llibre molt interessant perquè explica com en Landon es va enamorant de la Jamie però no ho vol admetre per el què pensaran els seus amics ja que la Jamie és una mica rareta; però al final ho admet i l'historia d'amor que tenen és molt bonica. Encara que el final es bastant trist, crec què és un llibre molt recomenable per la gent a la que li agraden les històries d'amor i drama.

    ResponElimina