Institut Marina

dijous, 30 d’abril del 2015

Emily the Strange: Els dies perduts, Rob Reger

Primera novel•la de l’Emily, aquesta nena que sempre va vestida de color negre, amiga de quatre gats, amant del costat més tenebrós de la vida. Té 13 anys. Pot saltar per damunt d’edificis molt alts; bé, segurament podria fer-ho si s’ho proposés. Però prefereix fer migdiades amb els seus quatre gats negres, o muntar un accelerador de partícules fet de gasa, llenties i agulles imperdibles, o tocar la bateria o la guitarra o el saxo o la cítara, o fer murals de clons de clavegueres clivellades i amb claus, o, molt més divertit, obligar algú a dir «clons de clavegueres clivellades i amb claus» tretze cops, cada vegada més de pressa... i assenyalar-lo amb el dit i riure-se’n.

2 comentaris:

  1. He triat aquest llibre perquè el vaig llegir fa temps i em va agradar molt i com no me'n recordava l'he agafat un altre cop.
    Nuria Sánchez 3r A

    ResponElimina
  2. M'ha encantat el llibre. Ha estat com la primera vegada que el vaig llegir. La meva part favorita és quan explora la casa i troba el "monstre". El recomano a tota la gent que li agradin les històries rares.
    Nuria Sánchez 3r A

    ResponElimina