Institut Marina

dilluns, 21 de maig del 2012

El roig i el negre, Stendhal

El roig i el negre és una de les obres fundacionals de la gran tradició novel·lística europea. El seu protagonista, Julien Sorel, un jove apassionat, ambiciós i vulnerable, és una de les creacions més admirables de la literatura. Amb la seva peripècia, la d'un jove provincià que prospera en la societat del seu temps fins a fer una mala fi, Stendhal configura un fresc impressionant que transcendeix el document històric per atènyer veritats universals sobre la condició humana.

2 comentaris:

  1. Jo he escollit aquest llibre principalment perquè el meu pare me’l va portar llavor el profe em va dir que portéssim un llibre en català i el llibre que em feia més intriga era aquest, llavors me’l vaig emportar cap al col•legi.
    Karen 2n C

    ResponElimina
  2. Tal i com he dit abans aquest llibre ha sigut molt interessant i emocionant .M'ha agradat molt llegir-lo.
    Karen 2nC

    ResponElimina