Institut Marina

divendres, 13 de març del 2015

No somriguis que m'enamoro, Blue Jeans

"Deia un amic meu que les casualitats no existeixen. Que tot està escrit entre els núvols i les estrelles amb tinta invisible. Que les persones es van barrejant a les pàgines de les històries d'altres persones per compartir i protagonitzar un guió que ja està establert. [...] És una manera bonica de parlar del destí. No us sembla?" Fins fa uns mesos formaven el Club dels Incompresos. Cadascun amb la seva personalitat i el seu caràcter, eren els millors amics del món. Però ara, superats els vells problemes, d'altres de nous han separat els seus camins. Amb l'ajuda de noves amistats, ¿aconseguiran recuperar la confiança perduda i tornar a la normalitat?

4 comentaris:

  1. He escollit aquest llibre perquè sempre he escoltat parlar del primer llibre 'Bon dia princesa' del qual van fer una pel•lícula. La vaig anar a veure al cinema i em va agradar molt. Per això l'he triat.
    Neus López 3r B

    ResponElimina
  2. Aquests llibre l'he escollit perquè em sembla bastant interessant i a més perquè els llibres de Blue Jeans són molt entretinguts i sempre acostumen a agradar-me.
    Marta Pintado 3rC

    ResponElimina
  3. El llibre després d'haver-lo llegit la meva opinió és molt bona. La història dels adolescents m'ha agradat molt, i en algun moment de la novel.la m'hi he identificat. El principi és bastant pesat però es llegeix molt fàcilment. L'estructura s'assembla molt a la de l'últim llibre llegit, mai tenies la continuació d'un capítol seguit. Jo el recomanaria a la gent que li agradin les històries d'adolescents i els amors. Ja estic esperant a començar-me el tercer!
    Neus López 3rB

    ResponElimina
  4. Aquests llibre m'ha encantat, és boníssim. Al principi em vaig liar una mica, no ho entenia molt be però una vegada l'he llegit m'ha agradat moltíssim. Fa una mica de pena ja que tots al començament estan malament, però al final... A més a més, el següent llibre me'l compraré dintre d'uns dies. En conclusió, que m'ha agradat moltíssim.
    Marta Pintado 3rC

    ResponElimina