Institut Marina

diumenge, 16 d’abril del 2017

Les bruixes, Roald Dahl

Les bruixes és, potser, l'obra mestra de Roald Dahl. Però no és un conte de fades, sinó que tracta de bruixes de debò. Les bruixes de debò es vesteixen amb roba corrent i s'assemblen molt a les dones corrents. Viuen en cases corrents i fan feines corrents. És per això que són tan difícils d'enxampar. Aquesta és la sorprenent història d'una víctima de les males arts de la Reina de les Bruixes: un nen de set anys que s'enfronta amb totes les bruixes d'Anglaterra, amb la sola ajuda de l'àvia més adorable de què mai hagueu tingut notícia.

2 comentaris:

  1. He triat aquest llibre ja que és tot un clàssic de la literatura i òbviament també per l’escriptor, el gran Roald Dahl.
    Considero que aquest llibre m’agradarà molt més que l’últim de Frankestein encara que el de Frankestein també sigui clàssic i no m’hagi agradat, he apostat per un altre clàssic que penso que sí valdrà la pena.
    Ivan del Pozo

    ResponElimina
  2. Recomanaria el llibre per la part de ser un clàssic, i no pel final ja que és una mica avorrit i molt lògic. El llibre ha estat divertit a mesura que passaven les coses i no es tan difícil d'entendre com m'esperava, però al final és molt normal, és a dir, m'hagués agradat un final una mica més difícil d'entendre o que passés alguna cosa estranya que em deixés una mica boig per així dir-ho.
    Ivan Del Pozo Pascual

    ResponElimina