Institut Marina

dilluns, 1 de febrer del 2010

L’estiu de l’anglès, Carme Riera


Vostè parla anglès? Recorda quin mètode va seguir per aprendre’n? O potser no en sap i, malgrat intentar-ho, mai no ha passat d’I love you... Tant si en sap com si no, aquesta novel·la l’interessarà i se sentirà còmplice de la seva protagonista, una agent immobiliària de Barcelona, cansada de comprovar com el seu desconeixement de l’anglès entrebanca la seva aspiració d’ascens professional. Per això decideix sacrificar les vacances d’agost, s’inscriu en un curs d’immersió, viatja fins a un poble perdut d’Anglaterra i s’instal·la a casa de la professora Grose, una dona peculiar que viu aïllada al mig del camp.

6 comentaris:

  1. He escollit aquest llibre perquè em va agradar el seu títol i sentia curiositat per la història que s’hi explica.

    Abel Varón 4t B

    ResponElimina
  2. He agafat aquest llibre, en bona part per una bona recomanació del professor de català, però també m’ha portat a començar aquesta lectura els temes que tracta, com l’esforç per una feina millor i l’important que és l’anglès.

    Daniel Hernández 4t B

    ResponElimina
  3. He escollit aquest llibre perquè crec que serà interessant veure de quina manera es desenvolupa la protagonista en un altre país sense tenir idea de l’idioma ni la cultura anglesa.

    Edwin Ramírez 4t A

    ResponElimina
  4. M’ha semblat una novel•la curta amb un final forçat de drama i intriga que poc o gens té a veure amb el transcurs de la novel•la en si, que comença en to d’humor. Les reflexions de la protagonista em semblen que no tenen gràcia alguna. Tot el desenvolupament no té valor i la seva fi es manifesta en un mal remat d’acord amb l’escàs mèrit del conjunt.
    Edwin Ramírez, 4t A

    ResponElimina
  5. Aquest llibre m’ha semblat força interessant ja que mostra la importància de l’anglès dintre de la nostra vida quotidiana. Per una altra banda m’ha semblat atractiu el misteri de la personalitat de la senyora Grose encara que sota el meu punt de vista, la nostra protagonista està una mica cega en el sentit que no era difícil adonar-se del joc que estava provocant la professora.
    Dani Hernández, 4t B

    ResponElimina
  6. M’ha agradat el llibre perquè al llarg de la història m’he adonat de la bogeria de la Grose però no m’imaginava que arribés a... la personalitat ni tampoc que la protagonista ... per error.
    Abel Varón, 4t B

    ResponElimina